Nieuwe functies in 24Play reserveringssysteem

De maatregelen zijn een aantal weken terug weer aangescherpt en we kunnen ons goed voorstellen dat dit impact heeft op jullie vereniging of horecagelegenheid. We willen jullie zoveel als mogelijk ondersteunen met het reserveringssysteem van 24Play en de nieuwe ontwikkelingen hierin: inmiddels kun je verschillende instellingen per speelplek toevoegen en is het plaatsen van een reservering via jullie eigen webpagina nu mogelijk. Meer hierover lees je in dit artikel.

30 oktober 2020

 

Een speelplek reserveren via jullie eigen webpagina

Het is voor 24Play gebruikers vanaf nu mogelijk om via een webpagina een speelplek te reserveren. Dit betekent dat wanneer jullie vereniging of horecagelegenheid gebruik maakt van het 24Play reserveringssysteem, jullie bezoekers niet meer persé de app hoeven te downloaden om een reservering te doen. We hebben opgemerkt dat naar zo’n webpagina veel vraag was, en daarom hebben we de afgelopen periode de tijd genomen om dit te ontwikkelen. Zodra een vereniging of horecagelegenheid toegang heeft aangevraagd tot het reserveringssysteem (dit is volledig gratis), dan wordt er direct een unieke link aangemaakt waar men reserveringen een speelplek kan reserveren. Om de reserveringspagina zo zichtbaar mogelijk te maken voor leden en gasten, adviseren we om een button op de eigen homepage te plaatsen, dat linkt naar de reserveringspagina.

 

Zo vind je de webpaginalink van jouw vereniging of horecagelegenheid

Maak je al gebruik van het 24Play reserveringssysteem? Open dan het reserveringsdashboard en klik op het agenda(ster)-icoon om de 'reserveringsinstellingen' pagina te openen. Rechts boven het witte vlak zie je 'Bekijk reserveringspagina' staan. Klik erop om jullie eigen webpagina in te zien en vergeet de link niet te delen op jullie website, social media kanalen, via de mail, et cetera.

 

De link naar elke reserveringspagina is als volgt opgebouwd: www.24play.nl/locaties/[NAAM-LOCATIE]

 

 

Nieuwe instelmogelijkheden per speelplek

Het was al mogelijk om per speelplek in te stellen of deze wel of niet gereserveerd kan worden. Hier komen nu handige en veelgevraagde instelmogelijkheden bij: per speelplek kan nu ingesteld worden met hoeveel personen er minimaal of maximaal gespeeld moet worden en op welke dagen en tijden deze speelplek te reserveren is. Ook kun je bijvoorbeeld instellen hoe lang een reservering op die speelplek precies mag duren.

 

Hoe pas ik de instellingen per speelplek aan?

Klik in het dashboardmenu op het locatie-icoon om jullie speelplekken in te zien en selecteer vervolgens een speelplek om hier specifieke instellingen voor te wijzigen.

 

Nog niet bekend met het 24Play reserveringssysteem?

Nog niet helemaal bekend met hoe reserveren met 24Play werkt? Een speeltafel- of bord reserveren is zo gedaan via de 24Play app of jullie eigen webpagina. Iedereen met een SportID (24Play account) kan in enkele stappen een reservering plaatsen. Bekijk de video bovenaan dit artikel om te zien hoe het reserveren van een speelplek werkt. 

 

Vragen?

Heb je interesse gekregen in het 24Play reserveringssysteem of heb je een vraag? Stuur dan even een mailtje naar info@24play.nl, dan proberen we je zo snel mogelijk te helpen! Je kunt ook altijd even een kijkje nemen op www.24play.nl.

 

De 24Play app is gratis te downloaden in de App Store of Play Store.

Digitalisering Horeca
Volg ons online